Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29194
Назва: Методологічні аспекти розробки моделі майбутнього фахівця
Інші назви: методологія, дидактика, модель фахівця, професійна підготовка.
Автори: Сергієнко Людмила Григорівна
Ключові слова: методологія,
дидактика,
модель фахівця
професійна підготовка.
Дата публікації: 22-жов-2018
Видавництво: Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience», Дніпро, 2018. – С.137-141
Бібліографічний опис: І Міжнародна науково-практична конференція "Сучасний рух науки"
Серія/номер: матеріали Міжнародної конференції;
Короткий огляд (реферат): In today's innovative teaching technologies, the common approach is to build student models, which, in the narrow sense, refers to the list of knowledge, skills and abilities that should be mastered by the one being taught. The more general is the model that covers the provisions of the entire course and can be used as a basis for building a course program. In this article an attempt was made to construct a model of a specialist on an example of a mining engineer.
Опис: В сучасних інноваційних технологіях навчання загальноприйнятим підходом є складання моделей студента, під якими у вузькому сенсі, розуміється перелік знань, умінь та навичок, якими повинен опанувати той, якого навчають. Більш загальною буде та модель, яка охоплює положення всього курсу і її можна покласти в основу побудови програми курсу. В даній статті зроблена спроба побудувати модель фахівця на прикладі гірничого інженера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29194
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WayScience-2018_Сергієнко-2018-pdf.pdf170,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.