Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28865
Назва: Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів спеціальності 073 Менеджмент «Рекламний менеджмент» / [укл.: О.В. Мізіна]
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: курсова робота, теоретичні основи рекламного менеджменту, аналіз маркетингової ситуації, планування рекламної діяльності, розробка рекламної компанії
Дата публікації: 2018
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ, 2018. – 31 с.
Бібліографічний опис: Затверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 10 від 27.02.2018
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять зміст, загальні положення, структуру, методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент», вимоги щодо її оформлення та порядок захисту, перелік літератури, що рекомендується
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28865
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна_Рекламн. менедж._курс.(для 073 Менедж.).pdf257,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.