Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28707
Назва: АНАЛІЗ ФРАКТАЛЬНОСТІ ТРАФІКУ МЕРЕЖІ CALL-ЦЕНТРУ
Автори: Кусова, К.С.
Ключові слова: трафік Call-центру
фрактальні характеристики
показник Херста
traffic of the call centre
fractal characteristics
Hurst exponent
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Міжрегіон. наук.-практ. конф. молодих вчених, 16-17 листопада 2015 р. / ДВНЗ «ДонНТУ»; відп. ред. А.А. Зорі. – Красноармійськ: ДВНЗ «ДонНТУ», 2015. – 265 с.
Короткий огляд (реферат): Research of the network traffic indicates the fractality of this process and shows inefficiency of Markov models. Therefore, the analysis of present network traffic is a very important scientific task. This article describes the result of analysis of the network traffic for modern call centre. This analysis was made in Excel environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28707
ISBN: 978-966-377-193-9
Розташовується у зібраннях:Матеріали І науково-практичного форума 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sb_tak-19-21.pdf232,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.