Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28613
Назва: Обгрунтування вибору маркетингової антикризової стратегії на прикладі кондитерської компанії «Конті»
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Марченко, Альбіна Дамірівна
Ключові слова: антикризові стратегії, диверсифікація, SWOT-аналіз, реалізація продукції, матриця, компанія
anti-crisis strategies, diversification, SWOT- analysis, realization of products, matrix, company
Дата публікації: 2017
Видавництво: Матеріали ХXXІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції в науці і освіті» 15 – 28 лютого 2017 року.
Бібліографічний опис: С. 11-16
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій, особливу увагу приділено використанню SWOT-аналізу при вирішенні цих питань. Проведено обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій на прикладі підприємства ПАТ «ВО «КОНТІ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28613
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна,Марченко- Антикриз. стратег. Конті.pdf318,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.