Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28613
Название: Обгрунтування вибору маркетингової антикризової стратегії на прикладі кондитерської компанії «Конті»
Авторы: Мізіна, Олена Вікторівна
Марченко, Альбіна Дамірівна
Ключевые слова: антикризові стратегії, диверсифікація, SWOT-аналіз, реалізація продукції, матриця, компанія
anti-crisis strategies, diversification, SWOT- analysis, realization of products, matrix, company
Дата публикации: 2017
Издательство: Матеріали ХXXІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції в науці і освіті» 15 – 28 лютого 2017 року.
Библиографическое описание: С. 11-16
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання щодо обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій, особливу увагу приділено використанню SWOT-аналізу при вирішенні цих питань. Проведено обгрунтування вибору маркетингових антикризових стратегій на прикладі підприємства ПАТ «ВО «КОНТІ».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28613
Располагается в коллекциях:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри МДУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мізіна,Марченко- Антикриз. стратег. Конті.pdf318,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.