Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28612
Название: Конспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів «Маркетингова товарна політика» для студентів всіх форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Авторы: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключевые слова: товари, послуги, якість, товарний ринок, управління продуктом, життєвий цикл
Дата публикации: 2016
Издательство: Покровськ: ДонНТУ, 2016. – 92 с.
Библиографическое описание: Затверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 6 від 26.01.2016
Краткий осмотр (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є формування системи теоретичних знань з проведення маркетингової товарної політики і практичних навичок по питанням товарної політики підприємств в умовах маркетингової орієнтації. У посібнику розглянуто базові питання й положення організації та здійснення маркетингової товарної політики підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28612
Располагается в коллекциях:Конспекти лекцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МТП -лек.(Мизина)-МО-ш.pdf1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.