Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28608
Назва: Роль та особливості маркетингових комунікацій у соціальних мережах
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Казановська, Ірина Віталіївна
Ключові слова: споживачі, комунікації, соціальні мережі, інтернет-маркетинг, комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій
consumers, communications, social networks, internet marketing, complex of integrated marketing communications
Дата публікації: 2016
Видавництво: Матеріали ХXVІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Наука і інновації» 1 – 15 листопада 2016 року з різних сфер знань
Бібліографічний опис: С.17-26
Короткий огляд (реферат): Досліджуються питання ефективної організації маркетингових комунікацій, їх роль й особливості застосування у соціальних мережах. Розглянуто особливості застосування класичного комплексу маркетингових комунікацій в традиційному маркетингу та в інтернет-маркетингу. Проаналізовано зміни моделей взаємодії компаній зі споживачами в результаті впровадження соціальних мереж у комунікації компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28608
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В., Казановська І.В. -Комунікації у соц. мережах.pdf369,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.