Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28597
Назва: Менеджмент комунікативної діяльності компаній у світі перспектив розвитку Digital-ринку
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: комунікації, digital-маркетинг, реклама, медіа канали, просування
communications, digital-marketing, advertising, media channels, promotion
Дата публікації: 2017
Видавництво: Стійкий розвиток національної економіки: актуальні проблеми та механізми забезпечення: Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2017 року)
Бібліографічний опис: Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2017. – С.92-95.
Короткий огляд (реферат): Досліджуються перспективи використання інтерактивних маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу, специфіки використання сучасних інформаційних технологій в різних галузях Розглянуто медіа канали, які стосуються digital-маркетингу та питання застосування інтерактивних маркетингових комунікацій як одного з основних засобів підвищення конкурентоспроможності компаній
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28597
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В.-Менеджмент комунік.діяльності (доповідь).pdf298,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.