Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28597
Название: Менеджмент комунікативної діяльності компаній у світі перспектив розвитку Digital-ринку
Авторы: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключевые слова: комунікації, digital-маркетинг, реклама, медіа канали, просування
communications, digital-marketing, advertising, media channels, promotion
Дата публикации: 2017
Издательство: Стійкий розвиток національної економіки: актуальні проблеми та механізми забезпечення: Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2017 року)
Библиографическое описание: Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2017. – С.92-95.
Краткий осмотр (реферат): Досліджуються перспективи використання інтерактивних маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу, специфіки використання сучасних інформаційних технологій в різних галузях Розглянуто медіа канали, які стосуються digital-маркетингу та питання застосування інтерактивних маркетингових комунікацій як одного з основних засобів підвищення конкурентоспроможності компаній
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/28597
Располагается в коллекциях:Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри МДУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мізіна О.В.-Менеджмент комунік.діяльності (доповідь).pdf298,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.