Мізіна Олена Вікторівна, к.е.н., доц., доцент кафедри УФЕБ Collection home page

Logo

Всі права захищені. Будь-яке відтворення або розповсюдження інформації, розташованої на сайті, без відповідного посилання на автора забороняється.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 70
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Діагностика стану фінансово-економічної безпеки: елементи та характеристикиМізіна, Олена Вікторівна; Становський, Ілля Володимирович
2019Раціональне управління збутовою діяльністю як фактор конкурентоспроможності фірмМізіна, Олена Вікторівна; Первушин, Богдан Валерійович
2019Питання формування напрямів стратегічного розвитку підприємствМізіна, Олена Вікторівна; Коробко, Сергій Сергійович
2019Вдосконалення управління збутовою діяльністю фірмиПервушин, Богдан Валерійович; Мізіна, Олена Вікторівна
2019Особливості процесу формування стратегії підприємстваКоробко, Сергій Сергійович; Мізіна, Олена Вікторівна
2019Дослідження системи маркетингової логістики торговельних підприємствМізіна, Олена Вікторівна; Конько, Михайло Вікторович
2019Методичні рекомендації щодо підготовки випускної кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «Магістр» зі спеціальностей 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 075 МаркетингМізіна, Олена Вікторівна; Попова, Ольга Юріївна; Антоненко, Валентина Миколаївна
2015-05СОВРЕМЕННЫЕ ФОРМЫ И МЕТОДЫ МОТИВАЦИИ ПЕРСОНАЛА ПРЕДПРИЯТИЯМизина, Елена Викторовна; Амельницкая, Елена Владимировна
2019Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 МаркетингМізіна, Олена Вікторівна
2019Методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів з проходження й складання звіту з практики для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 МенеджментМізіна, Олена Вікторівна
2019Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для студентів освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 МаркетингМізіна, Олена Вікторівна
2015-05Система підходів до природоохоронної діяльності промислового підприємства в межах управління проектамиМізіна, Олена Вікторівна; Амельницька, Олена Володимирівна
2015Внедрение системы логистического менеджмента на предприятиях электроэнергетикиМизина, Елена Викторовна; Амельницкая, Елена Владимировна
2017-04СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВМізіна, Олена Вікторівна
2016-10Мотивація в поведінці споживача – інструмент ефективної маркетингової політикиМізіна, Олена Вікторівна; Карасьова, Оксана Миколаївна
2016-10Аналітичний огляд методів оцінки конкурентного положення підприємства на ринкуМізіна, Олена Вікторівна; Марченко, Альбіна Дамирівна
2015-11Особливості формування маркетингової товарної політики на промисловому підприємствіМізіна, Олена Вікторівна; Нагорна, Ольга Андріївна
2015Застосування маркетингової логістики на торгівельних підприємствахМізіна, Олена Вікторівна; Суворова, Олександра
2016-10Збутова діяльність як складова маркетингової діяльності підприємстваМізіна, Олена Вікторівна; Пузік, Олександр Геннадійович
2016-11ДЕЯКІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯМізіна, Олена Вікторівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 70