Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2768
Title: ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?
Authors: Сікора, Г.Л.
Keywords: імідж
реклама
паблик рілейшенз
Інтернет
фірмовий стиль
Internet
public relations
advertising
corporate style
image
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во ЛДІМК
Citation: Сікора, Г.Л. Імідж бібліотеки, який він? / Г.Л. Сікора// Час. Суспільство. Бібліотека: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Луганськ, 24-25 лист. 2011 р. - Луганськ: Вид-во ЛДІМК, 2011. - С.97-103.
Abstract: У статті розглядається бібліотечний імідж як соціальне явище. Його формування та вплив на масову свідомість. Розглядаються засоби реклами при створенні позитивного іміджу.
Description: This article focuses on the library's image as a social phenomenon. Its formation and luence on public opinion. Discusses how advertising when you create a positive image.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2768
Appears in Collections:Статті НТБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
imidzbiblioteki.pdf128,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.