Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768
Назва: ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?
Автори: Сікора, Г.Л.
Ключові слова: імідж
реклама
паблик рілейшенз
Інтернет
фірмовий стиль
Internet
public relations
advertising
corporate style
image
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вид-во ЛДІМК
Бібліографічний опис: Сікора, Г.Л. Імідж бібліотеки, який він? / Г.Л. Сікора// Час. Суспільство. Бібліотека: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Луганськ, 24-25 лист. 2011 р. - Луганськ: Вид-во ЛДІМК, 2011. - С.97-103.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається бібліотечний імідж як соціальне явище. Його формування та вплив на масову свідомість. Розглядаються засоби реклами при створенні позитивного іміджу.
Опис: This article focuses on the library's image as a social phenomenon. Its formation and luence on public opinion. Discusses how advertising when you create a positive image.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2768
Розташовується у зібраннях:Статті НТБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imidzbiblioteki.pdf128,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.