Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2768
Название: ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ЯКИЙ ВІН?
Авторы: Сікора, Г.Л.
Ключевые слова: імідж
реклама
паблик рілейшенз
Інтернет
фірмовий стиль
Internet
public relations
advertising
corporate style
image
Дата публикации: 2011
Издательство: Вид-во ЛДІМК
Библиографическое описание: Сікора, Г.Л. Імідж бібліотеки, який він? / Г.Л. Сікора// Час. Суспільство. Бібліотека: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Луганськ, 24-25 лист. 2011 р. - Луганськ: Вид-во ЛДІМК, 2011. - С.97-103.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається бібліотечний імідж як соціальне явище. Його формування та вплив на масову свідомість. Розглядаються засоби реклами при створенні позитивного іміджу.
Описание: This article focuses on the library's image as a social phenomenon. Its formation and luence on public opinion. Discusses how advertising when you create a positive image.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2768
Располагается в коллекциях:Статті НТБ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
imidzbiblioteki.pdf128,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.