Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27592
Назва: Аналіз ринку міжнародного туризму України
Інші назви: THE ANALYSIS OF THE INTERNATIONAL TOURISM MARKET OF UKRAINE
Автори: Письменний, О.А.
Письменный, А.А.
Pysmenny, A.A.
Ключові слова: міжнародний туризм; в’їзний туризм; виїзний туризм; обсяг ринку; структура.
international tourism; inbound tourism; outbound tourism; market size; structure.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”
Бібліографічний опис: Письменний О.А. Аналіз ринку міжнародного туризму України [Текст] / Олександр Анатолійович Письменний //Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С.І. Шкарабан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2014. – Том 14. – № 3. – С. 6-11.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано сучасний стан ринку міжнародного туризму України в порівнянні з тенденціями розвитку світового туристичного ринку. Визначені основні особливості його формування та перспективи подальшого розвитку. Встановлено, що темпи зростання вітчизняного ринку міжнародного туризму повільніші ніж в інших країнах, що розвиваються, але перевищують темпи зростання розвинених країн. З’ясовано, що туристичний потенціал України на сьогодні розкрито не повною мірою, про що свідчить значно нижча частка туристичної галузі в структурі ВВП країни (2,3%) на відміну від середньосвітового рівня (9%). Досліджено структуру світового ринку туристичних послуг у вартісному вираженні. Проаналізовано середній прямий дохід на одного туриста в Україні порівняно з іншими країнами. Основною особливістю українського ринку міжнародного туризму є значно нижча, ніж в інших країнах, середня вартість відпочинку на одного туриста, що обумовлено значною часткою туристів із найближчих країн з метою відвідувань знайомих і рідних. Проаналізовані тенденції в’їзного та виїзного туристичного потоку України за напрямами та метою відвідувань. Визначені структура та обсяг ринку міжнародного туризму у вартісному вираженні. Проведений аналіз ринку міжнародного туризму України дозволить прогнозувати його подальший розвиток та визначити особливості його трансформації у майбутньому, що знайде своє відображення в подальших дослідженнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27592
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья2014_2.pdf6,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.