Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27315
Назва: | ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД СИСТЕМНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
Інші назви: | Информационно-технологическое сопровождение системных трансформаций отечественного образования Information technology maintenance of system transformations of the national education |
Автори: | Пасічник, В.В. Назарук, М.В. Пасичник, В.В. Pasichnik, V.V. Nazaruk, M.V. |
Ключові слова: | міжнародна стандартна класифікація освіти рівні МСКО інформаційно-технологічний супровід международная стандартная классификация образования классификационные переменные МСКО International Standard Classification of Education ISCED classification variables ISCED levels |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1(26). - Донецьк: ДонНТУ, 2014. - 234 с |
Серія/номер: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1(26). - Донецьк: ДонНТУ, 2014. - С. 160-168.; |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано базові положення Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО 2011), описано концепцію та наскрізні класифікаційні змінні МСКО. Подано характеристику освітніх рівнів МСКО. Визначено інформаційно-технологічний супровід системних трансформацій освітньої галузі. Проанализированы основные характеристики Международной стандартной классификации образования (МСКО 2011). Дана характеристика образовательных уровней и исследованы траектории переходов между уровнями образования. Описано информационно-технологическое сопровождение системных трансформаций сферы образования. |
Опис: | The provisions of the International Standard Classification of Education were analyzed (ISCED 2011). Description of educational levels is provided and trajectories of transitions between education levels are investigated. Informational and technological support of the transformation of education is described. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27315 |
ISSN: | 2075-4272 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1(26) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pasichnyk.PDF | 1,29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.