Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/27251
Название: Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції)
Другие названия: Определение уровня конкурентоспособности потребительских продовольственных товаров (на примере молочной продукции)
Determining the Level of Consumer Food Products Competitiveness (on theExample of Dairy Products)
Авторы: Ярим-Агаєв, О.М.
Письменний, О.А.
Менжунова, М.О.
Ярым-Агаев, А.Н.
Письменный, А.А.
Менжунова, М.А.
Yarim-Agaev, A.N.
Pysmenny, A.A.
Menzhunova, M.A.
Ключевые слова: конкурентоспроможність товару
споживчий ринок сметани
частка ринку
маркетингове дослідження
competitiveness of goods
sour cream consumer market
market share
market research
конкурентоспособность товара
потребительский рынок сметаны
доля рынка
маркетинговое исследование
Дата публикации: 2012
Издательство: ДонНТУ
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена налаштуванню методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у залежності від ринкової частки товару на прикладі споживчого ринку сметани міст Донецька та Маріуполя. У результаті маркетингового дослідження встановлено, що для споживчого ринку сметани співвідношення між економічними та неекономічними показниками конкурентоспроможності становить 1/3. Побудовано математичну залежність ринкової частки від значення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, що дозволяє прогнозувати ринкову частку підприємства залежно від зміни рівня конкурентоспроможності товару.
Описание: The article is devoted to tuning the methodology for assessing the products competitiveness depending on the commodity market shares on the example of the sour cream consumer market in the cities of Donetsk and Mariupol. As a result, the market research found that for the sour cream consumer market the ratio between economic and non-economic rates of the competitiveness amounts to one third. The mathematical dependence of the market share on the value of the integral factor of competitiveness is built, which allows predicting the enterprise’s market share, depending on changes in the level of the goods competitiveness.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27251
Располагается в коллекциях:Випуск 41

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
37.pdf410,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.