Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/27249
Название: Класифікація методів маркетингових досліджень ціни
Другие названия: Классификация методов маркетинговых исследований цены
Classification of Methods for Marketing Research of Prices
Авторы: Окландер, М.А.
Чукурна, О.П.
Oklander, M.A.
Chukurna, O.P.
Ключевые слова: цінова політика
методи маркетингових досліджень ціни
прямі методи дослідження ціни
непрямі методи дослідження ціни
pricing
marketing methods of prices research
direct methods of prices research
indirect methods of price research
ценовая политика
методы маркетинговых исследований цены
прямые методы исследования цены
непрямые методы исследования цены
Дата публикации: 2012
Издательство: ДонНТУ
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
Краткий осмотр (реферат): Запропонована класифікація методів маркетингових досліджень ціни. Розглянуті переваги та недоліки кожного методу дослідження ціни, який увійшов до класифікації. Розроблено авторський підхід до класифікації методів маркетингових досліджень ціни з їх обґрунтуванням.
Описание: A classification of methods to do marketing research of price is offered. Advantages and shortcomings of each method of prices research included in the classification are discussed. The authors’ approach to classifying the methods of marketing research of the price is devised and justified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27249
Располагается в коллекциях:Випуск 41

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31.pdf429,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.