Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27167
Назва: | Моделирование рабочего процесса двигателя при работе на смесях бензина с этанолом |
Інші назви: | Моделювання робочого процесу двигуна при роботі на сумішах бензину з етанолом The Engine Work Process Modeling when Operated at Gasoline-Ethanol Mixture |
Автори: | Кухаренок, Георгий Михайлович Кухаренок, Георгій Михайлович Kukharenok, G.M. Вершина, Георгий Александрович Вершина, Георгій Олександрович Vershyna, G.A. Пилатов, Александр Юрьевич Пілатов, Олександр Юрійович Pilatov, A.Yu. |
Ключові слова: | БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ РАБОЧИЙ ПРОЦЕСС МОДЕЛИРОВАНИЕ СМЕСЬ БЕНЗИНА С ЭТАНОЛОМ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН РОБОЧИЙ ПРОЦЕС МОДЕЛЮВАННЯ СУМІШ БЕНЗИНУ З ЕТАНОЛОМ GASOLINE ENGINE WORK PROCESS MODELING GASOLINE-ETHANOL MIXTURE |
Дата публікації: | 23-лис-2012 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Кухаренок Г. М. Моделирование рабочего процесса двигателя при работе на смесях бензина с этанолом / Г. М. Кухаренок, Г. А. Вершина, А. Ю. Пилатов / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 1(14). – С. 34-44. |
Короткий огляд (реферат): | Изложены результаты исследований рабочего процесса двигателя при работе на смесях бензина с этанолом. Установлено, что массовая концентрация этанола в топливе до 10 % не приводит к заметным изменениям отмеченных технико-экономических параметров (в пределах ≈ 2 %). Таким образом, при использовании добавки этанола до 10 % специальных мероприятий для поддержания мощности и сохранения экономичности на уровне показателей бензинового двигателя не требуется. |
Опис: | The results of gasoline engine work process when operated at gasoline-ethanol mixture are given. It is established, that the mass ethanol concentration in fuel to 10 % does not lead to noticeable changes of marked technical and economical characteristics (within ≈2 %). Therefore, when use the ethanol additive to 10 % there is no need to maintain capacity and save economic efficiency at gasoline engine level. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27167 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2012-14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кухаренок Г. М., Вершина Г. А., Пилатов А. Ю..pdf | 4,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.