Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/27129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorMishchenko, N.I.-
dc.contributor.authorЗаренбін, Володимир Георгійович-
dc.contributor.authorЗаренбин, Владимир Георгиевич-
dc.contributor.authorZarenbin, V.G.-
dc.contributor.authorКолеснікова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКолесникова, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorKolesnikova, T.N.-
dc.contributor.authorЮрченко, Юрій Валерійович-
dc.contributor.authorЮрченко, Юрий Валериевич-
dc.contributor.authorYurchenko, Yu.V.-
dc.contributor.authorСупрун, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorСупрун, Владимир Леонидович-
dc.contributor.authorSuprun, V.L.-
dc.contributor.authorШляхов, Віталій Сергійович-
dc.contributor.authorШляхов, Виталий Сергеевич-
dc.contributor.authorShlyahov, V.S.-
dc.contributor.authorПідлісна, Марія Андріївна-
dc.contributor.authorПодлесная, Мария Андреевна-
dc.contributor.authorPodlesnaya, M.A.-
dc.date.accessioned2014-07-14T04:45:45Z-
dc.date.available2014-07-14T04:45:45Z-
dc.date.issued2012-11-23-
dc.identifier.citationМіщенко М. І. Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня й регульованим ступенем тиску. Кінематика, розрахунок, аналіз / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова, Ю. В. Юрченко, В. Л. Супрун, В. С. Шляхов, М. А. Підлісна / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 1(14). – С. 106-114..en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27129-
dc.descriptionThe detailed description of calculation procedure of kinematics of power mechanism of the nonconventional GoEngine engineered by Bert de Gooijer is given. The new expression for piston motion depending on crank angle function through piston stroke and compression ratio regulation is given. Some results of such engine kinematics studies are presented, by way of which the graphic motion, speed and notching up of piston and eccentric center shaft dependences from constructive characteristics of power mechanism are obtained. In GoEngine the compression ratio regulation in a large range (from 8 to 20 and above) allows to change a piston stroke in a small range (from 0 to 3 %).en_US
dc.description.abstractНаведено докладний опис методики розрахунку кінематики силового механізму нетрадиційного двигуна GoEngine, що розроблений інженером Bert de Gooijer. Наведено новий вираз для переміщення поршня в залежності від функції кута повороту колінчастого вала при регулюванні ходу поршня й ступеня стиску. Представлено деякі результати дослідження кінематики такого двигуна, у ході якого отримано графічні залежності переміщення, швидкості й прискорення поршня та ексцентрикової шийки від конструктивних параметрів силового механізму. У двигуні GoEngine регулювання ступеня стиску в широких межах (від 8 до 20 і вище) дозволяє змінювати хід поршня в невеликому діапазоні (від 0 до 3 %).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectДВИГУН GOENGINEen_US
dc.subjectСИЛОВИЙ МЕХАНІЗМen_US
dc.subjectКІНЕМАТИКАen_US
dc.subjectДОСЛІДЖЕННЯen_US
dc.subjectАНАЛІТИЧНА ЗАЛЕЖНІСТЬ КІНЕМАТИКАen_US
dc.subjectДВИГАТЕЛЬ GOENGINEen_US
dc.subjectСИЛОВОЙ МЕХАНИЗМen_US
dc.subjectКИНЕМАТИКАen_US
dc.subjectИССЛЕДОВАНИЕen_US
dc.subjectАНАЛИТИЧЕСКАЯ ЗАВИСИМОСТЬ КИНЕМАТИКИen_US
dc.subjectGOENGINEen_US
dc.subjectPOWER MECHANISMen_US
dc.subjectKINEMATICSen_US
dc.subjectSTUDIESen_US
dc.subjectANALYTICAL DEPENDANCE OF KINEMATICSen_US
dc.titleДвигун GoEngine зі змінним ходом поршня й регульованим ступенем тиску. Кінематика, розрахунок, аналізen_US
dc.title.alternativeДвигатель GoEngine с переменным ходом поршня и регулируемой степенью сжатия. Кинематика, расчет, анализen_US
dc.title.alternativeGoEngine with Variable Piston Stroke and Regulable Compression Ratio. Kinematics, Calculation, Analysisen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№1 (2012-14)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.