Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27062
Назва: Використання маркетингових інструментів активізації інвестиційних та інноваційних процесів на підприємствах
Інші назви: Использование маркетинговых инструментов активизации инвестиционных и инновационных процессов на предприятиях
The Use of Marketing Tools Enhancing Investment and Innovation at Enterprises
Автори: Мєшков, А.В.
Ментель, О.Ю.
Мешков, А.В.
Ментель, А.Ю.
Meshkov, A.V.
Mentel, A.Yu.
Ключові слова: маркетинг інвестицій
маркетинг інновацій
інвестиційно-інноваційний процес
дослідження ринку
створення бренду
реклама
маркетинговий аналіз
investment marketing
innovation marketing
investment and innovation process
market research
brand building
advertising
marketing analysis
маркетинг инвестиций
маркетинг инноваций
инвестиционно-инновационный процесс
исследование рынка
создание бренда
реклама
маркетинговый анализ
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано рівень інвестиційної та інноваційної активності підприємств в Україні. Визначено комплекс маркетингових інструментів, що використовуються при здійсненні інвестиційного проекту. Досліджено засоби здійснення маркетингового аналізу інвестицій. На основі реалізації принципів маркетингу, які сприяють здійсненню інновацій, запропоновано впровадження комплексу заходів, що забезпечують максимізацію ефективності діяльності інноваційного підприємства.
Опис: The paper analyzes the level of investment and innovation activity of enterprises in Ukraine. It defines a set of marketing tools used in implementing the investment project. The ways of investment marketing analysis are studied. On the basis of the marketing principles that contribute to innovation it is proposed to introduce a set of measures ensuring the maximization of the innovative enterprise’ effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27062
Розташовується у зібраннях:Випуск 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf322,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.