Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/27060
Название: Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку
Другие названия: Методология оценки конкурентоспособности продукции на потребительском рынке
The Methodology for Assessing the Products’ Competitiveness in the Consumer Market
Авторы: Ярим-Агаєв, О.М.
Письменний, О.А.
Ярым-Агаев, А.Н.
Письменный, А.А
Yarim-Agaev, A.N.
Pysmenny, A.A.
Ключевые слова: конкурентоспроможність товару
споживчий ринок
характеристики товару
критерій
частка ринку
competitiveness of the goods
consumer market
characteristics of the goods
criterion
market share
конкурентоспособность товара
потребительский рынок
характеристики товара
критерий
доля рынка
Дата публикации: 2012
Издательство: ДонНТУ
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена методології оцінки рівня конкурентоспроможності продукції споживчого ринку на основі маркетингового критерію. У якості критерію конкурентоспроможності товару запропоновано використовувати частку товару на ринку, що дає змогу інтерпретувати вплив показника конкурентоспроможності на результати роботи підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку на основі визначення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, яка дозволяє врахувати нееквівалентність сприйняття споживачами економічних та неекономічних характеристик товару.
Описание: The article is devoted to the methodology for assessing the level of product competitiveness on the consumer market on the basis of a marketing criterion. As a criterion for the goods competitiveness it is proposed to use the share of goods in the market, which makes it possible to interpret the impact of the competitive rate on business outcomes. There is proposed a methodological approach to assessing the products competitiveness in the consumer market based on defining an integral factor of competitiveness, which allows taking into account the nonequivalence of consumers' perception of economic and non-economic characteristics of the goods.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27060
Располагается в коллекциях:Випуск 41

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdf329,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.