Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/26471
Название: Прогнозування обсягів продажу як фактор зростання ефективності роботи торговельного підприємства
Авторы: Бекетаева, Д.Ж.
Слепнева, Л.Д.
Ключевые слова: прогнозування, товарообіг, ефективность, торговельне підприємство, модель Хольта-Уінтерса
Дата публикации: 2013
Издательство: Материали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених “Сучасна економічна наука: нові гіпотези, тенденції та перспективи розвитку” 25-30 листопада 2013. – Луганск, 2013
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтована необхідність прогнозування товарообігу торгівельного підприємства. Запропоновано прогнозування обсягів продажу підприємства, котре займається торгівлею побутовий технікою і електронікою, с застосуванням адаптивних методів і процедури оцінювання якості моделі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26471
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри фінансів та банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья.pdf278,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.