Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26080
Назва: Підвищення ефективності користувальницького інтерфейсу віртуальних лабораторних робіт
Автори: Дацун, Н.М.
Горецький, О.А.
Ключові слова: эффективность пользовательского интерфейса
effectiveness of the user interface
метод фокусгрупп
Focus group method
модель GOMS
GOMS Models
виртуальная лабораторная работа
virtual laboratory work
социальные сети
social networks
юзабилити-тестирование
usability testing
ефективність користувальницького інтерфейсу
метод фокус-груп
віртуальна лабораторна робота
модель GOMS
соціальні мережі
юзабіліті-тестування
Дата публікації: 2012
Видавництво: Донецкий национальний технический университет
Бібліографічний опис: Дацун Н.М., Горецький О.А. Підвищення ефективності користувальницького інтерфейсу віртуальних лабораторних робіт // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка». - Вып. 15 (203). - Донецк: ДонНТУ, 2012. - С. 239-244.
Короткий огляд (реферат): Запропонований метод оцінки користувальницького інтерфейсу, який поєднує тестування за участю користувачів та метод, заснований на формальному розрахунку. Наведено результати експериментальних досліджень ефективності користувальницького інтерфейсу віртуальних лабораторних робіт. Цільова аудиторія для проведення досліджень була сформована за допомогою соціальних мереж
Опис: The method of evaluation of the user interface is offered. It combines testing with participation of users and a method based on a formal calculation. Results of experimental studies on the effectiveness of UI of virtual labs are given. The target audience for carrying out researches was created by means of social networks
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26080
Розташовується у зібраннях:Випуск 15(203)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
datsun-goretsky.pdf585,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.