Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26064
Назва: Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти
Автори: Лепа, Роман Миколайович
Солоха, Дмитро Володимирович
Коверга, Сергій В'ячеславович
Вовк, Леонід Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Мельникова, Олена Павлівна
Деречинський, Юлій Наумович
Ключові слова: Маркетинг
Менеджмент
Методи
Моделі
Стратегія
Тактика планування
Дата публікації: 2012
Видавництво: Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім»
Бібліографічний опис: Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія/Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В., Вовк Л. П., Полуянов В. П., Мельникова О. П., Деречинський Ю. Н. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу в оперативних умовах і в пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю. Монографію призначено для широкого кола науковців економічних спеціальностей. Видання може бути корисним практикам менеджменту всіх рівнів, особам, відповідальним за прийняття комплексних управлінських рішень, що спрямовані на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26064
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, підручники та посібники, що видавалися кафедрою "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монография МО.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.