Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25486
Title: Маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування
Authors: Полуянов, В. П.
Матюніна, М. В.
Чорноус, О.І.
Keywords: Машинобудування
маркетинговий потенціал
синергетичний ефект
Issue Date: 2014
Publisher: Донецьк: Юго-Восток, 2014
Citation: Маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування: [монографія] / В.П. Полуянов, М.В. Матюніна, О.І. Чорноус. - Донецьк: Юго-Восток, 2014. - 290 с.
Abstract: У роботі набуло подальшого розвитку уявлення про маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування. Класифіковані синергетичні ефекти, які виникають у маркетинговій діяльності в процесі інтеграції підприємств. Удосконалено методичний підхід до визначення синергетичного ефекту від інтеграції.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25486
Appears in Collections:Монографії, підручники та посібники, що видавалися кафедрою "Економіка і фінанси"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.