Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25486
Назва: Маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування
Автори: Полуянов, Володимир Петрович
Матюніна, М. В.
Чорноус, О.І.
Ключові слова: Машинобудування
маркетинговий потенціал
синергетичний ефект
Дата публікації: 2014
Видавництво: Донецьк: Юго-Восток, 2014
Бібліографічний опис: Маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування: [монографія] / В.П. Полуянов, М.В. Матюніна, О.І. Чорноус. - Донецьк: Юго-Восток, 2014. - 290 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі набуло подальшого розвитку уявлення про маркетинговий потенціал інтегрованих підприємств машинобудування. Класифіковані синергетичні ефекти, які виникають у маркетинговій діяльності в процесі інтеграції підприємств. Удосконалено методичний підхід до визначення синергетичного ефекту від інтеграції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25486
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, підручники та посібники, що видавалися кафедрою "Економіка і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марк. потенціал інтегрованих підприємств машинобудування.pdf16,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.