Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25475
Назва: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГ ОРГАНІЗАЦІЙ» (ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 7.03060101, 8.03060101 «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ І АДМІНІСТРУВАННЯ (ЗА ВИДАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ)»)
Автори: Курган, Олена Геннадіївна
Гайдай, Ірина Юріївна
Дата публікації: 2012
Видавництво: : Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг організацій» (для студентів спеціальності 7.03060101, 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)») [Електронний ресурс] / укладачі: І. Ю. Гайдай, О. Г. Курган. – Горлівка: ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ, 2012. – 1 електрон. опт. диск (CD-R); 12 см. – Систем. вимоги: Pentium; 32 MВ RAM; WINDOWS 98/2000/NT/XP; MS Word 2000. – Назва з титул. екрану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25475
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
F 17-96-МУ 2012-06 Курган.pdf477,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.