Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25459
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ „СТЕХІОМЕТРИЧНІ РОЗРАХУНКИ” З КУРСУ ХІМІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Інші назви: METHODOLOGICAL ASPECT OF TEACHING THE STOICHIOMETRIC CALCULATIONS OF THE COURS OF CHEMISTRY IN THE GENERAL AND THE HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
Автори: Миснік, Ірина Василівна
Ключові слова: методика викладання
хімія
стехіометричні розрахунки
methodology of teaching
stoichiometric calculations
chemistry
Дата публікації: 28-бер-2014
Серія/номер: Теорія та методика управління освітою. Вип. 10. – 2013;Режим доступу: http://www.umo.edu.ua/katalog/793-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-10-2013. - Заголовок с екрана.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми методики викладання хімії на прикладі розв’язання стехіометричних завдань. У центрі уваги автора знаходиться необхідність використання мольних співвідношень в стехіометричних розрахунках. Це відповідає методології викладання стехіометрії та забезпечує успіх в розв’язанні завдань.
Опис: In the article had been considered the methodological problems of teaching chemistry at the example of stoichiometric calculations. The focus of the author is the use of molar ratios in stoichiometric calculations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25459
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_2.pdf274,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.