Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25112
Название: Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку
Авторы: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключевые слова: push-маркетинг
стратегія просування
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
лікарські засоби
push-marketing
promotional strategy
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
drugs
Дата публикации: 2012
Издательство: Дніпропетровськ, НГУ
Библиографическое описание: Фролова В.Ю. Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку / В.Ю.Фролова // Міжнародна науково-практична конференція «Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах», 21-23 листопада 2012р., м. Дніпропетровськ, НГУ, 2012р. – С. 174 – 176.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано та розглянуто основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
Описание: Proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25112
Располагается в коллекциях:Статті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.