Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25112
Назва: Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: push-маркетинг
стратегія просування
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
лікарські засоби
push-marketing
promotional strategy
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
drugs
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпропетровськ, НГУ
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку / В.Ю.Фролова // Міжнародна науково-практична конференція «Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах», 21-23 листопада 2012р., м. Дніпропетровськ, НГУ, 2012р. – С. 174 – 176.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано та розглянуто основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
Опис: Proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25112
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.