Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25111
Title: Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: стратегії просування
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
конкурентоспроможність
promotional strategy
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
competitiveness
Issue Date: 2012
Publisher: Бердянськ: БУМІБ
Citation: Фролова В.Ю. Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств / В.Ю.Фролова // Моделі збалансованого розвитку соціально-економічних систем: економіко-правові, соціально-політичні, історичні та філософські аспекти: міжн. наук.- практ. конф., 4 – 5 грудня 2012р. – Бердянськ: БУМІБ, 2012. – С.52 – 53.
Abstract: Систематизовано методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності, як основи для формування стратегічного плану розвитку підприємств. Розглянуто основні джерела конкурентного тиску для ефективного стратегічного планування дій підприємства.
Description: Systematized the methodical approach to assessing the competitiveness of marketing activities as the basis for the formation of a strategic plan for the development of enterprises. Considered the main sources of competitive pressure for effective strategic action planning company.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25111
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.