Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25110
Название: Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Авторы: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключевые слова: стратегічне управління
конкурентоспроможність
цілі підприємства
контролінг
strategic management
competitiveness
enterprise goals
controlling
Дата публикации: 2012
Издательство: Дніпропетровськ: НГУ
Библиографическое описание: Фролова В.Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / В.Ю.Фролова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: міжн. наук.-практ. конф., 31 травня – 2 червня 2012р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2012. – Т.2. – С.51 – 52.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто роль стратегічного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та шляхи їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.
Описание: Considered the role of strategic marketing in enhancing the competitiveness of enterprises in the long term and timely ways to adapt to changes in the competitive marketing environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25110
Располагается в коллекциях:Статті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.