Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25110
Title: Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: стратегічне управління
конкурентоспроможність
цілі підприємства
контролінг
strategic management
competitiveness
enterprise goals
controlling
Issue Date: 2012
Publisher: Дніпропетровськ: НГУ
Citation: Фролова В.Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / В.Ю.Фролова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: міжн. наук.-практ. конф., 31 травня – 2 червня 2012р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2012. – Т.2. – С.51 – 52.
Abstract: Розглянуто роль стратегічного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та шляхи їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.
Description: Considered the role of strategic marketing in enhancing the competitiveness of enterprises in the long term and timely ways to adapt to changes in the competitive marketing environment.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25110
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.