Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25109
Название: Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
Авторы: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключевые слова: стратегія просування
push-маркетинг
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
лікарські засоби
promotional strategy
push-marketing
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
drugs
Дата публикации: 2012
Издательство: Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності
Библиографическое описание: Фролова В.Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку / В.Ю.Фролова // Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Т.1, №2. – С. 245 – 248.
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
Описание: In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25109
Располагается в коллекциях:Статті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.