Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25109
Назва: Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: стратегія просування
push-маркетинг
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
лікарські засоби
promotional strategy
push-marketing
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
drugs
Дата публікації: 2012
Видавництво: Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку / В.Ю.Фролова // Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Т.1, №2. – С. 245 – 248.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
Опис: In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25109
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.