Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25108
Назва: Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємств
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: кластерний аналіз
стратегічні групи конкурентів
фармацевтична галузь
маркетинговий потенціал
конкурентоспроможність
cluster analysis
strategic groups of competitors
the pharmaceutical industry
market potential
competitiveness
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інноваційна економіка
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємств / В.Ю.Фролова // Інноваційна економіка. – 2012. – №9 (35). – С. 103 – 107.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів, що дозволило визначити групи підприємств зі схожим рівнем розвитку маркетингового потенціалу, ранжувати підприємства за рівнем розвитку маркетингового потенціалу, а також ранжувати підприємства всередині даних груп, виявивши прямих конкурентів.
Опис: In the article author propose the cluster analysis of strategic groups of competitors, which allowed to determine the groups of companies with similar levels of development of marketing potential, rank companies in terms of marketing potential, as well as to rank companies within these groups to find direct competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25108
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.