Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25108
Title: Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємств
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: кластерний аналіз
стратегічні групи конкурентів
фармацевтична галузь
маркетинговий потенціал
конкурентоспроможність
cluster analysis
strategic groups of competitors
the pharmaceutical industry
market potential
competitiveness
Issue Date: 2012
Publisher: Інноваційна економіка
Citation: Фролова В.Ю. Кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів на прикладі фармацевтичних підприємств / В.Ю.Фролова // Інноваційна економіка. – 2012. – №9 (35). – С. 103 – 107.
Abstract: У статті проведено кластерний аналіз стратегічних груп конкурентів, що дозволило визначити групи підприємств зі схожим рівнем розвитку маркетингового потенціалу, ранжувати підприємства за рівнем розвитку маркетингового потенціалу, а також ранжувати підприємства всередині даних груп, виявивши прямих конкурентів.
Description: In the article author propose the cluster analysis of strategic groups of competitors, which allowed to determine the groups of companies with similar levels of development of marketing potential, rank companies in terms of marketing potential, as well as to rank companies within these groups to find direct competitors.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25108
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.