Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25107
Title: РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: стратегічний аналіз
бенчмаркінг
планування
конкурентоспроможність підприємств
фармацевтична сфера
strategic analysis
benchmarking
planning
competitive companies
pharmaceutical industry
Issue Date: 2012
Publisher: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук
Citation: Фролова В.Ю. Роль бенчмаркінгового аналізу у маркетинговому стратегічному плануванні підприємства/В.Ю. Фролова // «Актуальні питання забезпечення стійкого розвитку національного господарства»: матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі, 26-27 жовтня, 2012р.: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського., м.Кременчук. – 2012. – С. 100 – 102.
Abstract: Розглянуто сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства.
Description: Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25107
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.