Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25105
Название: ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключевые слова: сегментація ринку
просування
маркетинг-мікс
фармацевтична сфера
конкурентоспроможність
market segmentation
promotion
marketing mix
pharmaceutical industry
competitiveness
Дата публикации: 2012
Издательство: Запоріжжя: ЗНУ
Библиографическое описание: Фролова В.Ю. Застосування маркетинг-міксу у просуванні продукції фармацевтичних підприємств /Л.І. Антошкіна, В.Ю.Фролова //Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: YІІ міжн. наук.-практ. конф., 18 – 19 жовтня 2012р. – Запоріжжя: ЗНУ, 2012р. – С. 17 – 19.
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні напрямки маркетинг-міксу для просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку в умовах конкуренції. Побудовано матрицю основних заходів, необхідних для просування препаратів фармацевтичних компаній у різних цільових сегментах ринку.
Описание: Defined the main areas of the marketing mix to promote medicines in the pharmaceutical market in terms of competition. Constructed a matrix of key measures needed to promote pharmaceutical preparation in different target market segments
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25105
Располагается в коллекциях:Статті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.