Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25105
Title: ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: сегментація ринку
просування
маркетинг-мікс
фармацевтична сфера
конкурентоспроможність
market segmentation
promotion
marketing mix
pharmaceutical industry
competitiveness
Issue Date: 2012
Publisher: Запоріжжя: ЗНУ
Citation: Фролова В.Ю. Застосування маркетинг-міксу у просуванні продукції фармацевтичних підприємств /Л.І. Антошкіна, В.Ю.Фролова //Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: YІІ міжн. наук.-практ. конф., 18 – 19 жовтня 2012р. – Запоріжжя: ЗНУ, 2012р. – С. 17 – 19.
Abstract: Визначено основні напрямки маркетинг-міксу для просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку в умовах конкуренції. Побудовано матрицю основних заходів, необхідних для просування препаратів фармацевтичних компаній у різних цільових сегментах ринку.
Description: Defined the main areas of the marketing mix to promote medicines in the pharmaceutical market in terms of competition. Constructed a matrix of key measures needed to promote pharmaceutical preparation in different target market segments
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25105
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.