Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25104
Title: Оценка рисков реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятий
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: оценка рисков
стратегический маркетинг
фармацевтическая отрасль
стратегические решения
экспертный анализ
risk assessment
strategic marketing
pharmaceutical industry
strategic solutions
expert’s analysis
Issue Date: 2012
Publisher: Культура народов Причерноморья
Citation: Фролова В.Ю. Оценка рисков реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятий /В.Ю.Фролова //Культура народов Причерноморья. – 2012. – № 239. – С. 184 – 186.
Abstract: Статья посвящена проблемам разработки системы оценок и прогнозирования рисков, которые могут влиять на процесс реализации маркетингового стратегического плана фармацевтических предприятий. В работе предложены методические и практические рекомендации, направленные на поиск путей повышения эффективности деятельности предприятий на основе учета рисков их маркетинговой деятельности.
Description: In the article author propose a mathematical analysis of the factors exercising the greatest influence on the sales of products of pharmaceutical companies. This analysis is an intermediate step in the modeling of strategic marketing campaigns. In view of the trends of the major influencing factors is based predictive model of the dynamics of the pharmaceutical market of Ukraine.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25104
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.