Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/25103
Название: СТРАТЕГІЧНИЙ БЕНЧМАРКІНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключевые слова: стратегічний аналіз
бенчмаркінг
планування
конкурентоспроможність підприємств
фармацевтична сфера
strategic analysis
benchmarking
planning
competitive companies
pharmaceutical industry
Дата публикации: 2012
Издательство: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук
Библиографическое описание: Фролова В.Ю. Стратегічний бенчмаркінговий аналіз як основа для формування стратегій фармацевтичних підприємств/В.Ю. Фролова // Економіка та управління:аналіз тенденцій та перспективи розвитку. Колективна монографія. Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук. – 2012. – С. 201-208.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства. Розроблено та запропоновано до впровадження вітчизняними фірмами структуру предметно орієнтованого бенчмаркінгу.
Описание: Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies. Developed and proposed to the introduction of domestic firms the structure of object-oriented benchmarking.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25103
Располагается в коллекциях:Статті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.