Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24995
Назва: АНАЛИТИЧЕСКОЕ ОПРЕДЕЛЕНИЕ РАДИУСА ПОВОРОТА ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ ДЛЯ ВЫПОЛНЕНИЯ РАСЧЕТОВ ДЛИТЕЛЬНОСТИ ЦИКЛА СВЕТОФОРНОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ
Інші назви: ANALYTICAL DETERMINATION OF THE RADIUS OF TURN VEHICLES FOR THE CALCULATIONS LONG CYCLE TRAFFIC LIGHTS ON.
Аналітичне визначення радіуса повороту транспортних засобів для виконання розрахунків тривалості циклу світлофорного регулювання.
Автори: Куница, А. В.
Литвинов, А.А.
Куница, В.А.
Куниця, А. В.
Литвинов, О. О.
Куниця, В. А,
Kunitsa, A. V.
Litvinov, A. A.
Kunitsa, V. A.
Ключові слова: РАДІУС ПОВОРОТУ
ПОТІК НАСИЧЕННЯ
РАДИУС ПОВОРОТА
ПОТОК НАСЫЩЕНИЯ
RADIUS of TURN
STREAM of SATIATION
Дата публікації: 2013
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Аналітичне визначення радіуса повороту транспортних засобів для виконання розрахунків тривалості циклу світлофорного регулювання. //Куниця А.В., Литвинов О.О., Куниця В.АВісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка,
Короткий огляд (реферат): Определение зависимостей для нахождения диапазона изменения радиуса поворота транспортных средств позволяет расчетным путем определить диапазон изменения их скоростей и потока насыщения, что позволяет подойти с новых позиций к расчету длительности цикла светофорного регулирования. Визначення залежностей для знаходження діапазону зміни радіусу повороту транспортних засобів дозволяє розрахунковим шляхом визначити діапазон зміни їх швидкостей і потоку насичення, що дозволяє підійти з нових позицій до розрахунку тривалості циклу світлофорного регулювання. Determination of dependences for finding of turn-down radius of turn of transport vehicles allows a calculation a way to define a turn-down their speeds and stream of satiation, that allows to walk up from new positions to the calculation of duration of cycle of the traffic-light adjusting. Possible.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24995
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвинов_Куница.pdf363,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.