Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/24735
Title: Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня й регульованим ступенем стиску. Cили інерції, розрахунок, аналіз
Authors: Міщенко, Микола Іванович
Заренбін, Володимир Георгійович
Супрун, Володимир Леонідович
Юрченко, Юрій Валерійович
Шляхов, Віталій Сергійович
Колеснікова, Тетяна Миколаївна
Підлісний, Олександр Генадійович
Keywords: двигун GoЕngine
силовий механізм
сили інерції
аналітичні залежності
Issue Date: 2012
Publisher: Вісник СевНТУ
Citation: Міщенко М.І. Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня і регульованим ступенем стиску. Сили інерції, розрахунок, аналіз / М.І. Міщенко, В.Г. Заренбін, Т.М. Колеснікова, Ю.В. Юрченко, B.C. Шляхов, В.Л. Супрун, О.Г. Підлісний // Вісник СевНТУ. Серія машиноприладобудування і транспорт: зб. наукових праць. – 2012. – Вип. 135. – С. 229–232.
Abstract: У даній статті представлений метод розрахунку сил інерції в двигуні GoЕngine. Формули для сил інерції базуються на аналітичних залежностях кінематики цього двигуна, отриманих раніше в АДІ ДВНЗ «ДонНТУ». Результати розрахунку показують, що амплітуда незрівноваженої сили інерції від зворотно-поступальних мас mА в двигуні GoЕngine перевищує аналогічну силу інерції в класичному двигуні на 30…40 %. Зі всіх незрівноважених сил інерції найбільшу амплітуду має сила інерції від мас, зв'язаних з кривошипною шийкою колінчастого вала. Ця сила інерції більш ніж в 4 рази перевищує силу інерції від мас mА. Наголошується, що в двигуні GoЕngine сила інерції від мас mА має в двох послідовних оборотах колінчастого вала різний характер зміни і амплітуду, що приводить до додаткової незрівноваженості двигуна.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24735
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stat_Sevastopol_2012.pdf519,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.