Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/24383
Название: ПРОЦЕСНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ЗАДАЧАХ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Тарасова, Олена Олександрівна, Барлет, Ольга Костянтинівна
Дата публикации: 17-ноя-2011
Издательство: Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.
Библиографическое описание: Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.
Серия/номер: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку;с. 9-13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24383
Располагается в коллекциях:Монографії за результатами науково-дослідної роботи, матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
section4.pdf3,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.