Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/24144
Title: ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: маркетингові стратегії
стратегічне планування
конкурентоспроможність
моделі розробки стратегій
marketing strategy
strategic planning
competitive
models of development strategies
Issue Date: 2012
Publisher: Держава та регіони
Citation: Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств /В.Ю.Фролова // Держава та регіони. – 2012. - №5(68). – С.182 – 188.
Abstract: У статті розглянуто методичні аспекти формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємствах, проаналізовано їх особливості. Узагальнено чинники, що характеризують ринок та стратегічне становище бізнесу для конкурентного маркетингового стратегічного планування.
Description: The article deals with methodological aspects of the formation competitive marketing strategies for companies, analyzed their features. Summarizes factors that characterize the market and strategic position for business competitive marketing strategic planning.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24144
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.