Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/24143
Title: СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)
Authors: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Keywords: стратегічний аналіз
маркетинг фармацевтичних підприємств
стратегічне бачення
фактори конкурентоспроможності
strategic analysis
marketing of pharmaceutical companies
strategic insight
competitive factors
Issue Date: 2012
Publisher: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу
Citation: Специфіка маркетингового стратегічного аналізу фармацевтичних підприємств /В.Ю.Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. –2012. –№3(9). – С.121-127
Abstract: У статті проведено маркетинговий стратегічний аналіз діяльності фармацевтичних підприємств, який дозволив сформувати чітке уявлення специфіки їх діяльності, охарактеризувати чинники,що впливають на їх конкурентоспроможність і забезпечують налагоджений процес просування та реалізації лікарських засобів.
Description: The article provides a strategic marketing analysis of pharmaceutical companies. This analysis allowed us to form an idea of their specific activities, characterize factors affecting their competitiveness and ensure streamlined process of promoting and selling drugs.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24143
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.