Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24143
Назва: СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: стратегічний аналіз
маркетинг фармацевтичних підприємств
стратегічне бачення
фактори конкурентоспроможності
strategic analysis
marketing of pharmaceutical companies
strategic insight
competitive factors
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу
Бібліографічний опис: Специфіка маркетингового стратегічного аналізу фармацевтичних підприємств /В.Ю.Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. –2012. –№3(9). – С.121-127
Короткий огляд (реферат): У статті проведено маркетинговий стратегічний аналіз діяльності фармацевтичних підприємств, який дозволив сформувати чітке уявлення специфіки їх діяльності, охарактеризувати чинники,що впливають на їх конкурентоспроможність і забезпечують налагоджений процес просування та реалізації лікарських засобів.
Опис: The article provides a strategic marketing analysis of pharmaceutical companies. This analysis allowed us to form an idea of their specific activities, characterize factors affecting their competitiveness and ensure streamlined process of promoting and selling drugs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24143
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.