Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24121
Назва: Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством
Автори: Калмикова, Наталія Михайлівна
Kalmykova, N.M.
Ключові слова: система
маркетинговий менеджмент
стратегія
system
marketing management
strategy
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка і право. – №1. – 2013. – С.55-57
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність маркетингового менеджменту. Визначено його місце і роль в загальній системі менеджменту. Досліджено теоретичні підходи та напрями використання маркетингового менеджменту на підприємстві.
Опис: Essence of marketing management is considered in the article. His location and role are determined in the general system of management. Theoretical approaches and directions of the use of marketing management are investigational on an enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24121
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ.pdf116,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.