Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23983
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ |
Інші назви: | Теоретические основы дистанционного обучения будущих учителей физической культуры в зарубежной и отечественной литературе Theoretical bases of remote training of the future teachers of physical training in the foreign and domestic literature |
Автори: | БАТІЩЕВА, М.Р. Батищева, М. Р. Batishcheva, M. R. |
Ключові слова: | remote training a hardware flowing boundary and total control synchronous and asynchronous systems дистанционное обучение техническое оснащение текущий, рубежный и итоговый контроль синхронная и асинхронная системы дистанційне навчання технічне оснащення поточний, рубіжний та підсумковий контроль синхронна та асинхронна системи |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні розглянуто теоретичні засади дистанційного навчання майбутніх учителів фізичної у вищих фізкультурних навчальних закладах: класифікацію найбільш поширених теорій; підходи до організації; значущість спілкування; модель дистанційного навчання у вищій школі в межах модульної дидактичної системи; форми передачі знань і контролю; навчання у синхронних та асинхронних системах; технічне оснащення; класифікації типів реалізації окремих елементів організації дистанційного навчання та його методи; поточний, рубіжний та підсумковий контроль у дистанційному навчанні. |
Опис: | The next theoretical principles of remote training of the future teachers physical in the higher sports educational institutions are considered in research: a classification of the most widespread theories; approaches to the organization; the importance of dialogue, model of remote training at the higher school within modular didactic system; forms of transfer of knowledge and control, training in synchronous and asynchronous systems; technical equipment; classifications of types of realization of separate elements of the organization of remote training and its methods; flowing, boundary and total control in remote training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23983 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 9 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
batisheva.pdf | 202,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.