Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23978
Назва: Формування збутової політики підприємства
Інші назви: Formingf sale policy of enterprise
Формирование сбытовой политики предприятия
Автори: Кучер, В.А.
Кucher, V.А.
Кучер, В.А.
Ключові слова: збутова політика
просування товару
ринок
обрана стратегія
маркетинговий аналіз
виробник
покупець
sale policy
advancement of commodity
market
chosen strategy
marketing analysis
producer
buyer
сбытовая политика
продвижение товара
рынок
выбранная стратегия
маркетинговый анализ
производитель
покупатель
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-3 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Короткий огляд (реферат): Система збуту товару є однією з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. Доведено, що успіху досягає той постачальник, який уважно прислухається до зауважень клієнта і намагається зробити співпрацю більш комфортною і взаємовигідною. Обґрунтовано організаційну форму професійної діяльності служби збуту на промисловому підприємстві.
Опис: The system of sale of commodity is one of major in the marketing policy of enterprise. It is proved, that success is achieved by that supplier which attentively will listen to the remarks of client and will organize more comfort and mutually beneficial collaboration. The organizational form of activity of service of sale on an industrial enterprise is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23978
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228.pdf325,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.