Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23948
Назва: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НЕФІЛОЛОГІЧНОГО НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ
Інші назви: Особенности обучения чтению студентов – иностранцев нефилологического профиля обучения
Features of training to reading of students – foreigners of not philological profile of training
Автори: ЮР`ЄВА, О. В.
Юрьева, Е.В.
Yuryeva, E.V.
Ключові слова: обучение чтению
студенты-нефилологи
виды чтения
этапы обучения чтению
межкультурная коммуникация
индивидуальный подход
training to reading
students not philologists
reading kinds
grade levels to reading
intercultural communications
an individual approach
навчання читанню
студенти-нефілологи
види читання
етапи навчання читанню
міжкультурна комунікація
індивідуальний підхід
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні особливості навчання читанню іноземних студентів нефілологічного напряму підготовки. Аналізуються фактори, що впливають на формування комунікативної компетенції студентів. Описується система вправ і завдань щодо формування навичок читання.
Опис: In article the basic features of training to reading of students-foreigners of not philological profile of training are considered. The factors influencing formation of the communicative competence of trainees are analyzed. The system of tasks and exercises on formation of skills of reading is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23948
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yuryeva.pdf127,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.