Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23920
Назва: МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СПРЯМОВАНОСТІ РЕАКЦІЙ АГРЕСІЇ УЧНІВ ПРОТИ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ
Інші назви: Методика диагностики направленности реакций агрессии учеников против социального окружения
Technique of diagnostician orientation of pupil’s aggression against the social surroundings
Автори: Ломова, Т.А.
Lomova, T. A.
Ключові слова: aggressive potential
orientation of aggressive reactions
socialization
social surroundings
агрессивный потенциал
направленность агрессивных реакций
социализация
социальное окружение
агресивний потенціал
спрямованість агресивних реакцій
соціалізація
соціальне оточення
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як письмове опитування і призначена для виявлення ставлення досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації".
Опис: In the article experimental methodology is offered for express-diagnostics of orientation of aggressive reactions of pupils. Stimulating material consists of 64 questions. One part of questions is built as a writing questioning and intended for the exposure of relation investigated to the teachers, yearlings, parents. Second part - given as indirect questions and questions-plots in which the stopped up mechanism of "provocation".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23920
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lomova.pdf125,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.