Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23819
Назва: Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия
Інші назви: Вплив силового механізму на роботу двотактного двигуна з кривошипно-камерною продувкою при регулюванні ступеня стиску
The influence of the power mechanism on the two-stroke engine with a crank-chamber scavenging while regulating a degree of compression
Автори: Мищенко, Николай Иванович
Химченко, Аркадий Васильевич
Міщенко, Микола Іванович
Хімченко, Аркадій Васильович
Крамарь, Сергей Николаевич
Крамар, Сергій Миколайович
Супрун, Владимир Леонидович
Супрун, Володимир Леонідович
Ключові слова: двухтактный двигатель
кривошипно-камерная продувка
регулирование степени сжатия
кривошипно-кулисный механизм
кривошипно-шатунный механизм
двотактний двигун
кривошипно-камерне продування
регулювання ступеня стиску
кривошипно-кулісний механізм
кривошипно-шатунний механізм
two-stroke engine
crank-chamber purging
regulation of the compression
crank-rocker mechanism
crank mechanism
Дата публікації: вер-2004
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Мищенко Н.И., Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия [Текст] / Н.И. Мищенко, А.В. Химченко, С.Н. Крамарь, В.Л. Супрун // Двигатели внутреннего сгорания. - 2004. - №1 (4). - С. 54 – 57.
Короткий огляд (реферат): Описаны результаты расчетов и экспериментальных исследований двухтактных бензиновых двигателей с переменной степенью сжатия – классического с кривошипно-шатунным механизмом и бесшатунного с кривошипно-кулисным механизмом. Рассмотрено влияние кинематики поршня и степени сжатия на параметры этих двигателей. Показано существенное преимущество бесшатунного двигателя по технико-экономическим показателям
Опис: compression – a classical engine with a crank mechanism and an absent-connecting-rod engine with an oscillating crank gear are described. Influence of kinematics of the piston and a degree of compression on parameters of these engines is considered. The essential advantage of the absent-connecting-rod engine regarding technical-and-economic indices is shown
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23819
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влияние сил мех на раб двс(Химченко_репозит).pdf231,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.