Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23819
Назва: | Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия |
Інші назви: | Вплив силового механізму на роботу двотактного двигуна з кривошипно-камерною продувкою при регулюванні ступеня стиску The influence of the power mechanism on the two-stroke engine with a crank-chamber scavenging while regulating a degree of compression |
Автори: | Мищенко, Николай Иванович Химченко, Аркадий Васильевич Міщенко, Микола Іванович Хімченко, Аркадій Васильович Крамарь, Сергей Николаевич Крамар, Сергій Миколайович Супрун, Владимир Леонидович Супрун, Володимир Леонідович |
Ключові слова: | двухтактный двигатель кривошипно-камерная продувка регулирование степени сжатия кривошипно-кулисный механизм кривошипно-шатунный механизм двотактний двигун кривошипно-камерне продування регулювання ступеня стиску кривошипно-кулісний механізм кривошипно-шатунний механізм two-stroke engine crank-chamber purging regulation of the compression crank-rocker mechanism crank mechanism |
Дата публікації: | вер-2004 |
Видавництво: | НТУ "ХПИ" |
Бібліографічний опис: | Мищенко Н.И., Влияние силового механизма на работу двухтактного двигателя с кривошипно-камерной продувкой при регулировании степени сжатия [Текст] / Н.И. Мищенко, А.В. Химченко, С.Н. Крамарь, В.Л. Супрун // Двигатели внутреннего сгорания. - 2004. - №1 (4). - С. 54 – 57. |
Короткий огляд (реферат): | Описаны результаты расчетов и экспериментальных исследований двухтактных бензиновых двигателей с переменной степенью сжатия – классического с кривошипно-шатунным механизмом и бесшатунного с кривошипно-кулисным механизмом. Рассмотрено влияние кинематики поршня и степени сжатия на параметры этих двигателей. Показано существенное преимущество бесшатунного двигателя по технико-экономическим показателям |
Опис: | compression – a classical engine with a crank mechanism and an absent-connecting-rod engine with an oscillating crank gear are described. Influence of kinematics of the piston and a degree of compression on parameters of these engines is considered. The essential advantage of the absent-connecting-rod engine regarding technical-and-economic indices is shown |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23819 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Влияние сил мех на раб двс(Химченко_репозит).pdf | 231,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.