Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/23775
Title: ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ПОТРЕБИ У ТВОРЧІЙ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Other Titles: Дифференцированный поход к развитию потребности в творческой самореализации у будущих инженеров в высших технических учебных заведениях
Authors: КАБАНЕЦЬ, М.М.
Кабанец, М.Н.
Kabanets, M.N.
Keywords: diferenshion approach
creative self-realization
creative potential
діференційний підхід
творча самореалізація
творчий потенціал
Issue Date: 2010
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Abstract: Конкурентоспроможність сучасного інженера визначається не тільки високим рівнем теоретичної та практичної підготовки, а й сформованістю творчих якостей особистості, серед яких потреба у творчій самореалізації є рушійною силою виявлення та застосування творчого потенціалу. Підвищити ефективність роботи з формування потреби студентів у творчій самореалізації можна завдяки диференційованому підходу залежно від ступеня її прояву.
Description: The competitiveness of modern engineers is determined not only by the high level of their theoretical and practical preparation, but also by their creative personal qualities among which the need of creative sнияelf-realization is motive force of display and application of the creative potential. Promoting the efficiency of pedagogical work on forming of students’ need of creative self-realization is possible due to the differentiated approach depending on the degree of its display.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23775
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kabanech.pdf128,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.