Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23766
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ УСТАЛЕНОСТІ АБО СТІЙКОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Інші назви: Психолого-педагогические основы воспитания социальной устойчивости или устойчивого поведения старшеклассников
Psychology of pedagogical bases of education of social stability or steady conduct of senior pupils
Автори: БОНДАРЕВА, Г.І.
СЕРЬОЖНИКОВА, Р.К.
Бондарева, Г.И.
Серёжникова, Р.К.
Bоndаrеvа, G. I.
Seryozhnikova, R.K.
Ключові слова: education
socialization
social stability
senior pupils
воспитание
социализация
социальная устойчивость
старшеклассники
виховання
соціалізація
оціальна усталеність
старшокласники
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та науково обгрунтовано сутність поняття, структуру та ознаки соціальної усталеності старшокласників.
Опис: In the article certain and essence of concept, structure and signs of social stability of personality of senior pupils, is scientifically reasonable.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23766
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bondareva.pdf190,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.