Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23758
Назва: ОСОБЕННОСТИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ НА НООСФЕРНОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯ
Інші назви: Особливості дистанційного навчання на ноосферному етапі розвитку
Features of the distance teaching on the nооsphere of stage of development
Автори: СТЕФАНЕНКО, П.В.
ДЖУРА, С.Г.
ЧУРСИНОВ, В.И.
Stephanenko, P.V.
Dzhura, S.G.
Chursinov, V.I.
Ключові слова: noosphere
controlled from distance education
energy informational paradigm
fractal paradigm
polytomic paradigm
creative paradigm
knowledge hierarchy
ноосфера
дистанційна освіта
фрактальна парадигма
політомічна парадигма
креативна парадигма
ієрархія знань
дистанционное образование
франоосферактальная парадигма
политомическая парадигма
креативная парадигма
иерархия знаний
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): Проанализирован генезис становления понятия ноосферы и парадигмы развития науки: фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма а также иерархия знаний. Предложена гипотеза нового подхода к дистанционному образованию, основанному на ноосферном мышлении.
Опис: The following education development paradigms have been analyzed: the fractal paradigm, the polytomic paradigm, the creative paradigm as well as the knowledge hierarchy. The hypothesis of a new approach to distance learning based on the energy information pedagogic has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23758
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stefanenko.pdf153,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.