Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23746
Назва: | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ГУМАНІТАРНОЮ ПІДГОТОВКОЮУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ |
Інші назви: | Личностно-ориентированный подход к управлению гуманитарной подготовкой в высших учебных заведениях технического профиля Personality-oriented going for a management humanitarian preparation in higher educational establishments of technical type |
Автори: | ШЕВЧЕНКО, О. Ю. Shevchenko, О. Yu. |
Ключові слова: | humanizing of education humanitarian disciplines personality-oriented approach гуманизация образования гуманитарные дисциплины личностно-ориентированный подход гуманізація освіти гуманітарні дисципліни особистісно-орієетований підхід |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячується проблемі поєднання гуманітарної підготовки з професійною кваліфікацією майбутніх спеціалістів. Розглядаються головні структурні елементи гуманітарної освіти, відзначається вплив гуманітарної освіти на процес становлення особистості майбутнього фахівця, розвиток його творчих здібностей та його подальшу соціалізацію в суспільстві. Зауважується нагальна потреба у створенні цільової програми управління підготовкою майбутніх фахівців, яка посилювала б зв’язок між фундаментальною та гуманітарною складовою вищої технічної освіти та стимулювала розвиток професійної свідомості та самосвідомості студента. |
Опис: | The article is devoted to the problem of combining of humanitarian education with professional qualification of future specialists. We also regard the main structural elements of humanitarian education and the influence of the last on the process of personality development of future engineers, growth of their creativity and their further socialization in the society. The stress is made on the vital need in the objective program of management of education which would enhance the links between fundamental and humanitarian components of high technical education and stimulate the development of professional conscience of students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23746 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
schevchenko.pdf | 65,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.