Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23734
Назва: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ТЕХНОЛОГИИ ПРОЕКТНОГО ОБУЧЕНИЯ КАК НОВОГО НАПРАВЛЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В НЕЯЗЫКОВОМ ВУЗЕ
Інші назви: Використання технології проектного навчання як нового напряму у викладанні іноземних мов в немовному ВНЗ
The use of technology of project studies as new direction in teaching of foreign languages in unlinguistic institute of higher
Автори: МАЛЮТИНА, Т.А.
Малютіна, Т. А.
Malyutina, Т. А.
Ключові слова: Project
project teaching
technology of teaching
sense of professional purpose
foreign languages
Проект
проектне навчання
технологія навчання
професійне спрямування
іноземні мови
проект
проектное обучение
технология обучения
профессиональная направленность
иностранные языки
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): Эффективная реализация задач Болонского процесса требует использования соответствующих технологий обучения. В статье дана общая характеристика технологий проектного обучения, этапы проектирования, классификация типов проектов, раскрыты особенности использования данной технологии в преподавании иностранных языков в неязыковом вузе.
Опис: Effective realization of goals of Bologna process requires the application of correspondent teaching techniques. In the article the general characteristic of planned training, and the classification of project types are represented, the peculiarities of application of the given techniques in teaching foreign languages in non-linguistic institute of higher education are disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23734
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
malutina.pdf80,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.