Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23722
Назва: | ІНДИВІДУАЛЬНА ТРАЄКТОРІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ У КОНЦЕПЦІЇ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» |
Інші назви: | Индивидуальная траектория обучения будущих специалистов информационной безопасности в концепции «золотой пропорции». Individual trajectory of training of the future experts on information safety in the concept of «a gold proportion» |
Автори: | КОЛЯДА, М.Г. Kolyada, M. |
Ключові слова: | «a gold proportion» a trajectory of training condensation of the educational information «золотая пропорция» траектория обучения уплотнение учебной информации «золота пропорція» траєкторія навчання ущільнення навчальної інформації |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається методика побудови індивідуальної траєкторії навчання майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у концепції «золотої пропорції». Автор наводить розрахунки відсотків ущільнення навчальної інформації при індивідуальній траєкторії навчання. |
Опис: | In article the technique of construction of an individual trajectory training of the future experts on information safety in the concept of «a gold proportion» is considered. The author results calculations of a percentage parity of condensation of the educational information at an individual trajectory of training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23722 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
koljada.pdf | 111,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.